نتایج یک تحقیق در ایالات متحده آمریکا نشان میدهد: نوشیدن روزانه یک تا شش فنجان قهوه هیچ مشکلی برای قلب درست نمیکند.
به گزارش سرویس «بهداشت و درمان» خبرگزاری دانشجویان ایران در خوزستان، این بررسی دقیقا نقطه مقابل پژوهشی است که پیشتر میگفت نوشیدن حتی مقدار کمی قهوه قلب را دچار مشکل میکند.
دکتر ریچارد استین، متخصص قلب و عروق در این باره اظهار کرد: « این بررسی در پهنایی گسترده صورت گرفته و چیزی نزدیک به 120 هزار نفر در 14 تا 20 سال زیر نظر بودهاند.»
به گزارش سیبیاس نیوز، سخنگوی انجمن قلب آمریکا افزود:« یافته جدید این بررسی بسیار گویا و شفاف است؛ افرادی که روزی شش فنجان قهوه مینوشند در قیاس با کسانی که ماهی کمتر از یک فنجان قهوه میل میکنند به مراتب کمتر دچار ناراحتیهای قلبی شدهاند. »
کلید واژه ها:







